Hell yeah lan xD

Idag var det då Tordag hade betadag idag och valde Lan det var as kul tyckte jag då har aldrig vart me på nått sånt körde CS aldrig kört det förut men jag tycker att jag var helt ok för att vara nybörjare. Det var as kul lätt att jag ska va me någon annan gång :)  sitter och lyssnar på "love song" med Sara Bareilles den är faktiskt riktigt skön och lyssna på :)

Kvällens planer:
*Åka buss till Uppsala
*Dansa streetdance
*Åka buss hem
*Duscha
*Klassfest (låter kanske lite töntigt men ska bli kul!)
*Vi får se

Ledig imorgon då skönt värre alltså, nån mer som e ledig imorrn?

Kommentarer
Postat av: emma

JAG!:P

2008-05-15 @ 15:50:05
Postat av: agnes

JAG ÄR OXÅ LEDIG MOAHAHA

MEN JAG ÄR UPPTAGEN X)

2008-05-15 @ 16:45:06
URL: http://achtungagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0