Johanna Margareta Carlsson

Idag så ska jag ha dansuppvisning ska bli jätte kul men jag har börjat blivit lite nervös asså. Lite spänd sådär men det kommer nog gå bra "peppar peppar ta i trä" man måste säga så annars händer motsatsen :D
Vi kommer att köpa filmen ifrån uppvisiningen så de som vill se sen kommer ha möjlighet till det, bra vah!
Imorse vakna jag och gick på toa sen så gick jag in i köket där mamma hållde på med frukost jag var så trött så jag satt mej vid bordet och rita, fast det gick inte så himla bra xD aja sen så var det dåh frukost, Jag åt äggmacka med citronjuice hah det brukar jag oftast göra nu förtiden. Sen så kolla vi på nyhetsmorgon "mammas favvo program" så man kunde inte byta heller aja det var vell intressant.  Sen så gick jag upp och klädde på mej till dansen och sminka mej och så. 

Jag har tänkt på en sak... alltså ´hur kan föräldrar komma på vad man ska heta det måste vara ett jätte stort val efter som barnet kommer heta så hela siitt liv och liksom jag heter Johanna Margareta Carlsson, tänk om jag liksom skulle hata mitt namn och bah - mamma jag vill byta namn. liksom hur kul är det för föräldrarna.
Aja det var en sak som kom upp i mitt huvud men det kanske inte är så svårt endå.


Mitt morgonens:


Morgonens låt: -   Nyhetsmorgon låten xD
Morgonens saknade person: - Ingen spec faktiskt
Morgonens roligaste: - röra i mintkake smeten :D
Morgonens godis: - Mint choklad
Morgonens klädsel: - Pyjamas och danskläderna
Morgonens måste göra: - bädda sängen
Morgonens dag: - Dansuppvisings dagen


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Malin

(Dagens Saknade person : - Ingen speciell person ..) Jag fattar , du skojjade om den , du menar väl Malin där ?? ;)

2008-05-19 @ 15:49:41
URL: http://alwayshereforyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0