Söndag konfermation

Hej idag e de då söndag och jag har vart på min brors konfermation idag det var kul, jag vaknade hyfsat och åt frukost sn senderade jag min morgon/förmiddag åt att kolla på gossip girl och pussycat dolls sen så duscha jag och klädde på mej och åkte till kyrkan den var as liten!! och et var bara 3 konfermander aja det var vell mysigt xD
Sen så åkte vi hem och freddan öppna presenter hanfick typ: En gitarra halsband och en klackring aja jag ska lugnt konfermera mej nästa år för liksom man verkar ha så kul!! Sen så åt vi och efter det så spela vi singstar och sen så åt vi efterrätt sen gjorde vi inte så mkt mer. sen kom Izze och hela gänget hem till oss och sen stack dom och freddan också men vi hade jätte kul som vanligt sen kom de andra hem och åt mint kladdkakan tack för receptet Agnes! det har vart en stor hit måste jag säga!! Sen har vi typ hoppat och nu ska jag läsa lite No och gå oh lägga mej xD

Godnatt


Kommentarer
Postat av: agnes

haha varsågod det är ju helt amazing gott ;]

2008-05-19 @ 14:59:55
URL: http://achtungagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0