Summer

OK först vill jag bar säga förlåt för dålig uppatering den här veckan jag har bara inte haft tif helt enkelt ska bli bättre! Helgen har vart helt super duper sov hos Viola i fredags och på lördagen så åkte jag hem och sen åkte vi och hållde på med "fair laidy" våran båt om ni undrar det var mysigt jag målade båten under det var faktiskt kul tro det elr ej. När jag kom hem så åkte jag till Sanna då och vi hoppade studsmatta och sen bestämde vi oss för att gå till Alsta för att bada fötterna och när vi kom dit så var det nåra där som vi inte kände för att träffa så vi gick hem igen hha. när vi kom hem så cyklade jag hem koch hämta badkläder och sen cykla jag hem till henne igen och sen badade vi i ån i örsa vid hennes brygga det var skönt vi simma tvärsöver ån flera gånger och sen när det kom några så ville sanna alltid i för att visa att vi bda xD det var iallfall mysit sen så skulle vi äta...
Idag så vakna jag runt nio och då hoppade jag i duschen och sen så föna jag mitt hår för att jag tycker att det blir så finit då men det har gåt ut nu.... aja annars så ska jag till Alborgen idag kul ska det bli iallafall och veföt ni vad det är 30 dagar tills det blir sommarlov!!! så jävla skönt alltså älskar sommarn och allt i den och jag har faktiskt badat 3 gånger redan örsta gången var tisdagen innan valborg vilket var en rolig dag. Nu har jag tittat åp desperate housewives till avsnitt 13 på säsong 4 och nu vill jag ha avsnitt 14 ska kolla om det finns snart.

Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0