sweet escape

hej idag e de då lördag och jag sitter och lyssnar på sweet escape, den kan jag hela låten xD Malin gick hem för stund sen :/ hon skulle städa iallfall och kanske mublera om vilket jag älskar. jag älska verkligen det. När det blir som ett helt nytt rum liksom. Och nu lyssnar jag på Duffy- Marcy den är så himla skön alltså. älskar den låten!
Ska ha gnrep idag på Uppsala Musik och kongress det ska bli kul har nämligen uppvisning imorgon då kommer Mamma, Pappa, Morfar, Maj-britt, Farmor, Freddan och Sanna :D ska blki kul jag längtar för nu har jag kläderna jag behöver och då blir det braa. båda danserna sitter och jag kan dem men lite nervös blir jag och samtidigt blir jag lite ledsen för att det betyder juh att danssäsongen är slut då får jag vänta till hösten men vi kan juh dansa själva :D som tur är. Det här vädret är ganska mysigt alltså och liksom jag vill ha vår innan sommar egentligen visst är sommarn jätte skön men ändå så vill man ha vår.  Men nu så ska jag fixa lite grejer ha en fortsatt bra fredag allihopa ! :D <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jasså? Har du redan fått lördag.. Hemma hos mej är det fortfarande fredag och studiedag.. Men jaja vi kanske har olika almenackor? xD Haha

2008-05-16 @ 14:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0