Tittut

idag så e de så hehe onsdag har inte skrivit på ett tag menmen har haft ganska fullt upp. Igår upptäckte jag att jag gilla té haha det var riktigt gott faktiskt jag har liksom aldrig riktigt gillat té men nu gör jag de hah xD annars har jag gått i skolan :D Nästa vecka ska bli riktigt skön alltså på måndag och tisdag så går vi som vanligt i skolan och sen på onsdag är det operationdagsverk :) sen på torsdag så är det den så kallade "betadagen" hah våren enhet heter beta så aah. sen på fredag så har vi studiedag :D härligthärligt. Jag har fått lust och klippa håret för att jag tycker att mitt är så tråkigt jag skulle liksom klippa ungefär axellångt och sen klippa upp det och lite snelugg men jag vet faktiskt inte hjälp mej med fler tips snälla ! och sen är jag sugen på en ny mobil jag sitter just nu med en motorola v360 haha nice vah!? nerrå as dålig i början var denvell bra men alltså den är bra men jag gillar inte den så mkt. Sen vill jag också ha en iPod touch elr nått för att min mp3 är sönder och min mobil är krånglig och jag vet inte vad jag ska göra liksom musik är ju en väldigt stor del av mitt liv ungefär jaah 60 % och då skojar jag inte jag är beroende av musik. näär jag dansar och aah typ.

Härligt väder iallafall det är liksom regnigt och mulet samtidigt som det är varmt :D jag älskar det det är liksom så skönt. ska vara me sanna senare har vart me Izze måndag och Tisdag KUL:D och gått i skolan hehe .
Jag vill ge några länkar till några roliga bloggar bara så att de får fler läsare:

www.kryper.blogg.se - Elin
www.lassis.blogg.se - Izze
www.jenfaz.blogg.se - Jenfa
www.alwayshereforyou.blogg.se - Malin B
www.opie.blogg.se - systeryster (Emma)
www.achtungagnes.blogg.se - Agnes
www.vajolaz.blogg.se - Viola


kommer inte på så många fler just nu menmen läs dom gärna :D


Kommentarer
Postat av: Malin

är du säker på att det kanske var just min musik som du vart förälskad i ?? inte bara Ipoden :P

2008-05-07 @ 18:19:30
URL: http://alwayshereforyou.blogg.se
Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket! :'D

2008-05-07 @ 18:21:27
URL: http://idjut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0