ZZZZzzzzz...

Idag så var det då söndag jag vakna upp hos Viola vid halv 11 och vi gick upp och gjorde toasts fast jag åt bara halva min xD sen så ringde vi Elin och då hade hon vaknat men inte Jennifer menmen vi gjorde kladdkaka och satt oss och kolla på film med Violas småsyskon det var typ nån barbir film om fairytopia elr nått haha inte så intresserad menmen sen så gick vi ut och kolla lite efter cyklar och hjälmar. till slut så vart det att jag tog en rolig cyelmed konstigt styre och en barnhjälm hah Emma tog en vanlig cykel med en gammal skidhjälm fett najs haha :)
Viola tog sin hjälm och en liten rosa cykel som var jobbig att trampa på haha. Vi cyklade då till Elin och Jennifer, de satt och åt glass så vi tog också lite det var gott när man var varm. Vi kolla lite på TV och sen bestämde vi oss för att gå en promenad vi gick till nån å i säva det var mysigt där och ganska kallt i vattnet men sen ås gick jag och emma och viola hem till viola och elin och jennifer hem till elin för att hämta badkläder och sen så möttes vi vid badstället når vi gick dit var det asvarmt och sol ute sen kom vi dit och skulle börja bada blev det kallt och regnigt men jag badade på endå :D

När vi kom hem så gjorde vi oss iordning och duscha och sådär och sen åkte vi till Saila och co: hah för att Saila fyllde år och det vart god mat och tårta och godis så det var mysigt me släkten och sådär. Vi kolla lite på TV och satt och åt nötter utomhus. Sen kom jag hem och fick lov att städa mitt rum lite menmen det gick snabbt och jag upptäckte att jag hade Violas mobil här hemma men den får hon imorgon. Nu är jag trött så jag ska sova nu
ha det bra världen fortsätt att läsa min blogg :D

En bild:
image15
Vinter i remember that time xD

Kommentarer
Postat av: Malin

fan vad mysiig bild

2008-05-05 @ 22:21:46
URL: http://alwayshereforyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0